vrijdag, juli 22

I MADE THIS ♥



Vandaag heb ik dit hesje gemaakt,hiervoor kon ik nog niet naaien maar vandaag heeft mijn oma mij het geleerd. Ik wou graag een gehaakte stof gebruiken voor het hesje maar die was erg moeilijk te vinden,uiteindelijk heb ik  toch deze stof meegenomen en ik ben eigenlijk wel blij met het resultaat! Hij zit ook erg mooi! Ik heb het patroon van het hesje die ik gemaakt heb bewaard zodat ik vaker een hesje met dit model kan maken maar dan met een andere stof. Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden,laat het me weten! HUGS♥

7 opmerkingen:

  1. Waauw heel leuk & knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk me leuk met een wit shirt met zwarte letters ofz. kan je niet een keer een soort tutorial maken over hoe je dat maakt? of in stappen vertellen hoe je het hebt gedaan? xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aan Anoniem:

    Ik ben van plan om binnenkort nog een kledingstuk te gaan maken. Ik heb hem al ontworpen en bedacht,ik was al van plan op dan in stappen te laten zien hoe ik het maak! HUG♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha dankje! laat je ontwerp zien! volgens mij kan je wel goed tekenen,als je ook modeontwerpster wilt worden! love♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je zou een webshop moeten beginnen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goh, heel erg leuk seg! Heb je lessen gevolgd aan een school ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen