maandag, juli 25

HOW TO MAKE YOUR OWN CLOTHES?

Je bedenkt wat je wil gaan maken en koopt daarbij een mooie stof. Dan teken je het patroon of koopt er een.

Je legt het patroon op de stof en je knipt de stof uit,let op! knip 1 cm langs het patroon en zorg ervoor dat de stof goed recht ligt.

Je gaat de stof aan de zijkanten locken,zodat het niet gaat ravelen.

Dan leg je de stofdelen op elkaar en zorg je ervoor dat je de goede kant naar binnen hebt. Dan naai je de stofdelen aan elkaar en zorg je ervoor dat je een naad van 1 cm hebt.

Nu ben je klaar en kan je als je wilt er nog extra dingen bij op maken,zoals studs of knoopjes.

Vandaag heb ik deze blouse gemaakt en ik ben best bij met het resultaat! Ik hoop dat ik het een beetje goed uitgelegd heb hehe. Als ik hem aan heb staat die ook erg leuk,wat vinden jullie van de blouse? HUGS

5 opmerkingen:

  1. Leuk, maar ik ben er zelf te ongeduldig voor denk ik :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt super vet dat je dit kan
    ik heb het vaak geprobeerd zonder succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blouse! Leuke tutorial ook,
    dit moet ik echt een keer proberen, thanks! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe doe je die bovenkant en mouw uiteinde ?xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aan Anoniem:

    Je maakt een tunneltje,dit doe je door de stof naar de binnenkant om te slaan met daarin een elastiek en dan naai je hem dicht! HUG

    BeantwoordenVerwijderen